Da! Ne place...

Da! Ne place...

vineri, 8 ianuarie 2016 14:00:00 Europe/Bucharest

  Da! Ne place! Satisfactia unui client inseamna si satisfactia noastra si fara sa fim modesti acest sentiment e destul de pregnant in cadrul echipei noastre, si asta ne place foarte mult. Pentru noi faptul ca un client anume revine in showroom-ul Premium sa ne spuna ca se bucura de serviciile noastre, de faptul ca i-am recomandat produsele care i se potrivesc inseamna foarte mult. Ne intalnim destul de des cu aceste aprecieri si nu poate decat sa ne bucure. Am inceput anul cu o solicitare din partea unui client sa l vizitam pentru a-i arata putin cum functioneaza produsele pe care i le-am recomandat. Fiind vorba de doua familii care si-au achizitionat , fiecare, aceleasi produse ne-am gandit sa mergem doi reprezentanti ai showroom-ului Premium pentru a le face o demonstratie cu privire la modul de functionare al produselor. Clientii au achizitionat pachete Electrolux formate din cuptor, plita, hota si masina de spalat vase, toate incorporabile si combina frigorifica Liebherr Cuesf4023. Pe mine m-a impresionat modul in care au reusit sa imbine designul modern al mobilei cu electrocasnicele achizitionate. Era totul intr-o armonie perfecta. Este adevarat ca si arhitectura locuintelor care era similara,deci practic erau doua case cu aceeasi forma si dimensiuni, a ajutat foarte mult la realizarea unor bucatarii practice, cu stil si bun gust. Au avut o bucurie care se citea pe fetele lor destul de evident in momentul in care am ajuns si le-am dus flori dar,  mai presus de asta in momentul in care au vazut ca bucataria lor a prins viata dintr-o data. M-am simtit ca un trainer in momentele acelea si ma bucura faptul ca eram urmarit de atatea perechi de ochi, toti fiind receptivi la ce le spuneam. Intrebarile lor erau pertinente si bine adresate lasand sa se inteleaga o anumita curiozitate din partea lor legata de principii de functionare mod de punere in functiune sau altele. Sper ca le am fost amandoi de folos cu informatiile noastre. Nu o sa dam numele acestor clienti pentru ca nu este etic si poate doresc sa ramana sub anonimat insa daca citesc acest blog, le multumim din nou pentru aceasta invitatie, pentru primirea facuta si ii asiguram de toata aprecierea noastra. Va multumim si va asteptam din nou in showroom-ul Premium.

Postat în News De:
Katalin Nagy