GESTIONAREA TIMPULUI IN PROGRAMUL DE LUCRU

GESTIONAREA TIMPULUI IN PROGRAMUL DE LUCRU

joi, 7 ianuarie 2016 14:00:00 Europe/Bucharest

Gestionarea timpului in programul de lucru este un lucru esential pentru atingerea obiectivelor mai ales cand ai un job in vanzari. Am avut o perioada aglomerata pe sfarsitul anului cu evenimente gen Black Friday sau promotii de Craciun cand era aproape imposibil sa intuesti ce se poate intampla intr-un interval de 10-15 minute, darmite sa iti faci un plan bine pus la punct de la care sa nu te abati.

Pe parcursul experientei mele in showroom-ul Premium mi-am dat seama ca in momentul in care ai o problema sau lucru de finalizat acesta trebuie facut cat timp este '' cald '' pentru ca niciodata nu sti ce iti prevede viitorul apropiat. Recunosc ca si eu mai uit sau aman unele probleme care trebuie rezolvate, insa tot eu sunt cel care trebuie sa gaseasca o solutie care implicit duce la timp in plus de lucru si stat peste program unde fara sa iti dai seama acumulezi oboseala in loc sa iesi de la job la sfarsitul programului ( in cazul meu ora 18:00 ), sa ai timp de prietena,sotie sau anumite hobby-urile care recunosc ca in ultimii 2 ani le-am cam neglijat.

Odata cu intrarea in noul an mi-am propus multe obiective printre care si gestionarea timpului. In momentul in care sunt la job sa dau 100% sa imi ating toate obiectivele zilnice pana la ora 18:00, iar dupa program sa ma bucur de timpul liber cu diferite activitatii impreuna cu persoanele dragi mie.

Pana data viitoare va doresc succes si nu uitati sa va bucurati de lucrurile marunte care in cele mai multe cazuri fac diferenta dintre a avea o zi incarcata de munca si o zi de munca cu zambetul pe buze.

Postat în News De:
Ovidiu Vezentan