Prezenta Politică de Livrare descrie condițiile și modalitățile prin care produsele comercializate pe site-ul Premia sunt livrate către clienți. Premia se angajează să asigure livrarea produselor în cele mai bune condiții, respectând termenele și standardele de calitate asumate.
Livrările se efectuează exclusiv pe teritoriul României. Momentan, nu sunt disponibile livrări internaționale.
Livrarea produselor se realizează prin:
firme de curierat partenere, selectate în funcție de zona de livrare și tipul produsului;
transport propriu, efectuat de echipa Premia, în special pentru produsele voluminoase sau care necesită manipulare specială.
Toate livrările se efectuează la adresa specificată de client în momentul plasării comenzii.
Livrarea este gratuită pentru toate comenzile, indiferent de valoare sau locație, în limitele ariei de acoperire a rețelei de curierat.
Termenul de livrare este comunicat individual fiecărui client, în funcție de disponibilitatea produsului și de locația de livrare, după confirmarea comenzii de către un reprezentant Premia.
În general, livrările se efectuează în termen de 1–5 zile lucrătoare, dar acest interval poate varia în funcție de stocuri, condițiile meteo sau perioadele aglomerate (ex: sărbători, campanii promoționale).
Produsele sunt livrate în ambalaje sigilate, corespunzătoare tipului de produs și menite să asigure integritatea acestora pe durata transportului.
Clientul are obligația să verifice integritatea coletului la primire. În cazul în care se constată deteriorări vizibile, se recomandă refuzarea recepției și notificarea imediată a echipei Premia.
Odată cu semnarea documentului de transport (AWB), răspunderea pentru produs se transferă către client.
În situația în care curierul nu reușește livrarea din motive independente de Premia (adresă greșită, client inexistent, refuz de primire), coletul va fi returnat, iar clientul va fi contactat pentru stabilirea unei noi livrări.
Reexpedierea se va face fără costuri suplimentare, dacă situația este justificată.
Pe durata campaniilor promoționale (ex: Black Friday, reduceri de sezon) sau în perioade cu volum mare de comenzi, termenul de livrare poate fi prelungit, însă Premia va depune toate eforturile pentru a informa clienții în timp util.